BIST 100
14.509,38 0,44%
DOLAR
46,2995 0,02%
EURO
53,7192 0,09%
GRAM ALTIN
6.454,63 0,64%
FAİZ
41,69 -0,17%
GÜMÜŞ GRAM
104,70 0,49%
BITCOIN
65.975,00 -0,78%
GBP/TRY
62,1509 0,05%
EUR/USD
1,1595 0,04%
BRENT
80,54 -3,16%
ÇEYREK ALTIN
10.553,32 0,64%
Diyarbakır Açık
Diyarbakır hava durumu
34 °
  • ANASAYFA
  • ASAYİŞ
  • Fenalık geçirince arkadaşları bırakıp gitmiş, kayıp genç ölü bulundu

Fenalık geçirince arkadaşları bırakıp gitmiş, kayıp genç ölü bulundu

Mersin’in Silifke ilçesinde kayıp olarak aranan genç ormanlık alanda ölü olarak bulundu. Olayla ilgili başlatılan adli soruşturma sürerken birlikte uyuşturucu kullandıkları ileri sürülen arkadaşlarının ormanda bırakıp gittiği öğrenildi.

AW709561

Alınan bilgilere göre, 19 Mayıs 2026 günü saat 00.30 sıralarında Silifke Polis Merkezi’ne başvuran anne E.T., oğlu 20 yaşındaki Velican T.’nin kayıp olduğunu bildirdi. Yapılan arama ve araştırmalar sonucunda Velican, dün akşam saat 22.00 sıralarında Bahçederesi Mahallesi sınırlarında ölü olarak bulundu. Velican’ın olay günü arkadaşları A. T. B ve M. K ile birlikte uyuşturucu madde kullandığı iddia edildi. Bunun üzerine 2 şahıs gözaltına alındı. Şüphelilerin ifadelerinde, Velican’ın fenalaşmasının ardından korkuya kapıldıklarını onu ormanlık alana bıraktıklarını söyledikleri öğrenildi.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?